-
Een leerling haalt op een ‘makkelijkere’ toets (<1F-1F-2F) een hogere ontwikkelscore dan op een ‘moeilijkere’ toets (1F-2F). Hoe kan dit?
-
Een leerling haalt op een ‘makkelijkere’ toets (<1F-1F-2F) een lagere ontwikkelscore dan op een ‘moeilijkere’ toets (1F-2F). Hoe kan dit?
-
Wanneer scoort mijn groep voldoende?
-
Hoeveel leergroei mag ik verwachten van een leerling tussen twee toetsmomenten?
-
De leerlingen in mijn groep scoren ondergemiddeld. Hoeveel ontwikkelscorepunten groei moet ik verwachten?
-
Hoe wordt het IEP-advies berekend? Welke weging zit erachter?
-
Waarom is er geen IEP-advies beschikbaar in groep 6 en begin groep 7?
-
Kan ik in één keer alle talentenkaarten downloaden?
-
De niveaus van de voorlopige adviezen in het IEP LVS komen niet overeen met de schooladviezen, wat moet ik doen?